Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(6)
Forma i typ
Książki
(6)
Dostępność
tylko na miejscu
(5)
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Działu Pedagogicznego
(2)
Czytelnia dla Dorosłych
(4)
Czytelnia Działu Pedagogicznego
(1)
Autor
Danilewicz Wioletta Teresa
(2)
Sobecki Mirosław (1960- )
(2)
Sosnowski Tomasz
(2)
Charkowska Katarzyna (1984- )
(1)
Guziuk-Tkacz Marta
(1)
Karczmarzyk Małgorzata Anna
(1)
Siegień-Matyjewicz Alicja Joanna
(1)
Waloszek Danuta (1947- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Temat
Pedagogika społeczna
(2)
Dojrzałość szkolna
(1)
Dziecko
(1)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1)
Hobfoll, Stevan E. (1951- )
(1)
Jakość życia
(1)
Ludzie starzy
(1)
Macierzyństwo
(1)
Muzea wirtualne
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Nauczyciele
(1)
Ojcostwo
(1)
Osoby z niepełnosprawnością
(1)
Pedagodzy społeczni
(1)
Pedagogika
(1)
Pedagogika medialna
(1)
Pornografia
(1)
Postęp
(1)
Przemoc w rodzinie
(1)
Rodzina wielodzietna
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Starość
(1)
Studenci
(1)
Szkoła
(1)
Uczniowie gimnazjów
(1)
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski (Olsztyn)
(1)
Wolontariusze
(1)
Wychowanie estetyczne
(1)
Wychowanie przedszkolne
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Olsztyn (woj. warmińsko-mazurskie)
(1)
Gatunek
Encyklopedie
(1)
6 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
To wyjątkowe opracowanie to ważny głos w społecznej dyskusji na temat pornografii i jej wpływu na relacje seksualne. Autorka podjęła się zadania przebadania i zinterpretowania opinii ponad 460 studentów. Przedstawiła w książce między innymi negatywne i pozytywne następstwa oddziaływania materiałów pornograficznych oraz stan wiedzy badanych na temat następst oddziaływania pornografii. To interesująca analiza na rzecz właściwej edukacji seksualnej i budowania prawidłowych relacji seksualnych. [źródło opisu i okładki: http://www.nieprzeczytane.pl/Pornografia-w-percepcji-mlodziezy-studenckiej,product333366.html ]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.83 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jak zaznaczyły autorki we wstępie, współczesna metodologia badań naukowych, społecznych i pedagogicznych, obfituje w ogromną liczbę terminów – jest to język metodologii badań, który autorki chciały przybliżyć w jednej, zwartej i prostej w formie publikacji. W Leksykonie terminów metodologicznych zaprezentowały zarówno ogromne bogactwo języka metodologii nauki, metodologii poszczególnych nauk, metodologii badań społecznych, jak również wskazały subtelne różnice między bardzo zbliżonymi zakresowo i znaczeniowo terminami metodologicznymi.Publikacja jest przeznaczona dla wszystkich, którzy prowadzą badania naukowe z obszaru pedagogiki oraz nauk pokrewnych. To publikacja dedykowana zarówno nauczycielom akademickim, jak i studentom kierunków pedagogicznych i pokrewnych. Przydatna będzie także osobom prowadzącym badania związane z realizacją różnorodnych projektów badawczych. [źródło opisu i okładki: metodologicznych ]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37.012 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37.013.43 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Działu Pedagogicznego
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37814 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Specjalistka pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej, profesor wyższej uczelni podjęła bardzo ważny temat dotyczący etapu przejścia dziecka z przedszkola do szkoły. Jak zaznacza Autorka we wstępie, dziecko chce iść do szkoły i ten optymizm jest podstawowym motywatorem chęci uczenia się. Rozważane są więc w opracowaniu warunki jego podtrzymywania, a nie niszczenia. O czym jest więc ta książka? Między innymi właśnie o tym, aby wykorzystać tę radość, z jaką dziecko przystępuje do nauki szkolnej. Jak udowadnia Autorka prowadzone rozmowy z dziećmi przekonują o oczekiwaniu przez nie nobilitacji społecznej wiążącej się z pójściem do szkoły. Rozmaitość zaś metod i środków dydaktycznych ma te przygodę z edukacją ułatwić i uatrakcyjnić. [źródło opisu i okładki: http://ksiegarnia.pwn.pl/Miedzy-przedszkolem-a-szkola,68446183,p.html ]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 373.2 (1 egz.)
Czytelnia Działu Pedagogicznego
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37.091.212 Czyt. (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej